Het programma van

De commissie Inspiratie & Ontmoeting Eibergen, Rekken en Neede heeft voor het voorjaar 2023 onderstaand programma samengesteld. We hopen u bij een of meerdere activiteiten te ontmoeten.

Chagall lezing door Frans Wiersma, De Huve Eibergen, donderdag 16 februari 19.30 uur

Bibliodrama door Marieke Andela, De Huve Eibergen, dinsdag 14 maart 19.30 uur

Preek van de leek door Joost van Oostrum, De Oude Mattheüs Eibergen, zondag 19 maart 14.30 uur

Ontmoetingsmiddag De Huve Eibergen, woensdag 19 april 14.00 uur

Bezoel aan synagoge Enschede, Synagoge Enschede, Prinsestraat 14 April, nadere gegevens volgen

De recente activiteiten van I&O zijn te vinden onder "Actueel".

Als u het prettig vindt via e-mail geïnformeerd te worden over de activiteiten van de Commissie Inspiratie & Ontmoeting kunt u uw naam en e-mailadres doorgeven aan Dick Schokkin (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.)

Sinds een tijdje werkt de commissie Inspiratie & Ontmoeting samen met de commissie cvt Eibergen-Rekken. Wij en zij nodigen u van harte uit om ook aan die activiteiten deel te nemen.
Elke activiteit wordt ook nader aangekondigd via de Chrch-app en de website.

Een vriendelijke groet,
De werkgroep Inspiratie & Ontmoeting