Elke week staan er 's zondags 1 of 2 boeketten bloemen tijdens de dienst in de kerk. Deze zijn bestemd voor mensen die ziek zijn, in het ziekenhuis hebben gelegen, of een beetje troost en meeleven kunnen gebruiken.

De bloemen worden na de kerkdienst door iemand van onze gemeente bezorgd. Wij willen op deze manier laten blijken dat we als kerk naar elkaar willen omzien en aandacht voor elkaar hebben. Want de 'kerk' zijn we met en voor elkaar.

Wij horen graag van u als u iemand weet, die in aanmerking komt voor een bloemetje. U kunt dit doorgeven aan uw sectiemedewerker of wijkhoofd. U kunt ook Wilma Ebbekink bellen. Tel. 474808, of mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

bloemen