Bij de vormgeving van de website maakten we ooit gebruik van de kleuren van het kerkelijk jaar. Inmiddels is de site qua uiterlijk meer rood/oranje, maar wie goed kijkt kan nog steeds alle kleuren terugvinden.

Oude website - versie 1       Oude website - versie 2       Huidige website

Op de site vindt u alle informatie over het kerkelijk leven van de protestantse gemeente in Neede. De kerkenraad, diverse werkgroepen, jeugdwerk, etc. gebruiken deze site om zichzelf en hun activiteiten te presenteren. We hebben geprobeerd de site zo overzichtelijk mogelijk in te delen en te zorgen dat gewenste informatie snel te vinden is.

Mist u bepaalde informatie of heeft u vragen over de site? Dan kunt u contact opnemen. De webredactie zal dan uw vragen zoveel mogelijk beantwoorden of deze doorsturen naar de juiste (contact)persoon. Alle geledingen binnen onze kerk zijn namelijk zelf verantwoordelijk voor het up-to-date houden van hun pagina's.

Gerjo Radema is verantwoordelijk voor vormgeving en techniek. Een tipje van de sluier ten slotte over de gebruikte techniek:

Joomla